Telefonsko naročilo 01 777 19 99

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Lepo pozdravljeni na spletnem mestu www.lineoshop.si, katere upravljalec je podjetje NextLevel, spletna prodaja, d.o.o., Ponoviška cesta 11D, 1270 Litija, matična številka: 8476845000, davčna številka: SI 242801151 (v nadaljevanju: podjetje). Na tem spletnem mestu lahko širša spletna javnost dostopa do informacij o naših izdelkih, storitvah in podjetju na splošno. Z uporabo spletnega mesta potrjujete, da ste seznanjeni s Splošnimi pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Splošni pogoji) in jih v celoti razumete in sprejemate.

Na Splošnih pogojih temeljita celotni potek in delovanje spletne trgovine LineoShop (v nadaljevanju: ponudnik). Splošni pogoji urejajo poslovni odnos med spletnim nakupovalcem in ponudnikom pravice ter določajo pravice in dolžnosti kupcev in ponudnika.

Splošni pogoji začnejo veljati takoj, ko vstopite na spletno mesto z domeno www.lineoshop.si, in so veljavni na celotnem spletnem mestu, torej na vseh straneh in podstraneh spletnega mesta. Splošni pogoji, ki so veljavni v času oddaje naročila, zavezujejo kupca in ponudnika. Kupec se ob naročilu v celoti strinja s trenutno veljavnimi Splošnimi pogoji in jih sprejema.

Ponudnik si prizadeva za točnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu, hkrati pa si pridržuje pravico do sprememb vsebine na spletnem mestu, izdelkov, storitev, cen in Splošnih pogojev brez kakršnega koli predhodnega obvestila in prevzemanja odgovornosti. Vse morebitne spremembe veljajo kot del Splošnih pogojev od trenutka objave. Prav tako si pridržuje pravico, da iz ponudbe umakne enega, več ali vse izdelke in da začasno ali trajno omeji dostop do spletnega mesta.

Vse besedilne vsebine, slike, videe in vse drugo gradivo je izdelal, uredil in objavil ponudnik z namenom čim boljše predstavitve in opisa izdelkov ter storitev. Pridržujemo si pravico do morebitnih napak in nepravilnosti vsebine: besedila, slikovnega gradiva, video gradiva in drugih podatkov na spletnem mestu. Dejanski videz in funkcionalnost artikla se lahko razlikujeta od vsebinske predstavitve na spletnem mestu.

Vsi izdelki v prodaji so preverjeni in skladni z najvišjimi varnostnimi standardi, ponudnik pa ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršno koli škodo, ki bi jo povzročili izdelki, kupljeni na spletnem mestu www.lineoshop.si.

ZAKONSKA PODLAGA / NAKUP V E-TRGOVINI LINEOSHOP

Splošni pogoji (spletne trgovine LineoShop) temeljijo na Zakonu o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot-UPB2), Zakonu o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: ZVOP-1), Zakonu o elektronskih komunikacijah (v nadaljevanju: ZEKOM-1) in Splošni uredbi o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: GDPR) ter so sestavljeni v skladu z navedenimi akti, upoštevana pa so tudi priporočila Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodni pravilniki za elektronsko poslovanje.

Priporočamo vam, da pred uporabo spletnega mesta www.lineoshop.si preberete in v nadaljevanju uporabe upoštevate Splošne pogoje, saj ti skrbijo za profesionalen poslovni odnos med ponudnikom in kupcem ter opredeljujejo njune pravice in dolžnosti. Kupca in ponudnika zavezujejo Splošni pogoji, ki so na spletnem mestu opredeljeni v trenutku nakupa (spletnega naročila). Pred končno potrditvijo nakupa določenega izdelka je kupec opozorjen, da se v celoti strinja s Splošnimi pogoji. S potrditvijo nakupa kupec potrdi, da jih razume, sprejema in se z njimi v celoti strinja.

CENE

Cene vseh artiklov so navedene v EUR, v ceno pa je že vštet DDV. Podjetje NextLevel, d.o.o. je po Zakonu o davku na dodano vrednost (ZDDV-1) davčni zavezanec. Cene so veljavne od dneva objave, tekoči cenik velja do preklica. Pridržujemo si pravico do sprememb cenika brez predhodnega obvestila. Ceniki nimajo vnaprej določenega obdobja trajanja, veljavna pa je trenutno objavljena cena, ko si kupec ogleduje spletno mesto in v trenutku oddaje naročila. Skupno ceno glede na enega ali več izbranih artiklov, vrednost DDV-ja, strošek poštnine in strošek zavarovanja kupec vidi že v nakupovalni košarici, pozneje pa tudi pri izpolnjevanju obrazca za zaključek naročila. Ko kupec potrdi naročilo, je kupoprodajna pogodba med kupcem in ponudnikom dokončno sklenjena. Kupec se s potrditvijo strinja s Splošnimi pogoji in končno maloprodajno ceno izdelka in storitev. Vsi splošni pogoji in plačilni pogoji tako postanejo zavezujoči za obe strani, ponudnika in kupca. Kupec po potrditvi naročila na navedeni elektronski naslov prejme potrdilo o oddanem naročilu.

Akcijske cene imajo vnaprej določeno obdobje trajanja, veljavnost akcije je zapisana ob znižani ceni ali na predstavitveni strani izdelka.

PLAČILNE METODE

Ponudnik kupcem omogoča plačilo izdelkov in storitev na naslednje načine:

  • plačilo po povzetju – kupnina se poravna neposredno kurirju, ko ta kupcu dostavi pošiljko;
  • plačilna ali kreditna kartica – kupnina se poravna prek kartic MasterCard ali Visa;
  • plačilo po predračunu – kupnina se poravna z nakazilom na transakcijski račun ponudnika;
  • PayPal – kupnina se poravna prek kupčevega osebnega PayPal računa.

Način plačila izberete pri zadnjem koraku oziroma na strani košarice, kjer vnesete vse potrebne podatke za zaključek nakupa. Po nakupu na vneseni elektronski naslov prejmete potrdilo o prejetem naročilu, to pa se hrani tudi na strežniku ponudnika. Po zaključku nakupa je potrdilo o prejetem naročilu v vsakem trenutku dostopno kupcu in ponudniku.

STROŠKI POŠTNINE

Ob kupnini za naročene izdelke je kupec dolžan poravnati stroške poštnine, razen če je ob izdelku izrecno poudarjeno, da:

  • je poštnina vključena v ceno ali
  • je dostava brezplačna ali
  • je kupec izbral standardno dostavo.

Kupec je s ceno poštnine seznanjen, preden dokončno potrdi nakup. V primeru nakupa izdelkov v skupni vrednosti najmanj 19 EUR je dostava brezplačna, sicer je strošek dostave 2,49 eur.

DOSTAVA ARTIKLOV

Ne glede na izbrani način plačila, tj. plačilno metodo, vam pošiljko dostavi dostavna služba General Logistics System, logistične storitve, d.o.o. (v nadaljevanju: GLS). Vse podatke o dostavni službi vidite v elektronskem sporočilu ob prejemu potrdila o oddanem naročilu. Dostavna služba GLS navadno obratuje v dopoldanskem času. Možna je dostava na dom (naslov, ki ste ga v košarici navedli za dostavo) ali v GLS Paketomat, če pošiljke ne morete prevzeti v času dostave. Če je blago na zalogi, je rok dostave pošiljke od 1 do 3 dni. O točnem datumu dostave bo kupec obveščen po elektronski pošti. Če blago ni na zalogi, bo kupec v roku enega (1) dneva obveščen o spremenjenih pogojih dostave. Dobavljenemu blagu so priložena morebitna navodila in račun. Račun shranite, saj lahko velja kot osnova za upoštevanje garancije.

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za zamudo in poškodovane izdelke, za katere je odgovorna dostavna služba. Kupec je dolžan takoj po prevzemu pregledati paket in ob morebitnih poškodbah nemudoma obvestiti referenta dostavne službe ter z njegovo pomočjo sestaviti reklamacijski zapisnik o poškodovani pošiljki.

NAROČANJE BLAGA

Naročila sprejemamo prek vseh svojih komunikacijskih kanalov (neposreden nakup v spletni trgovini, Facebook Messenger, Instagram, pogovor v živo – live chat, elektronska pošta, telefonsko naročilo, WhatsApp, SMS …). Vsa naročila se hranijo v naši evidenci. Registracija kupca ni potrebna, saj lahko kupec nakup opravi kot gost. Potrebni podatki za naročilo so ime, priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka ter izbrani artikel in količina. Pred zaključkom nakupa lahko kupec še enkrat pregleda naročilo in naredi morebitne popravke. Če želi spremeniti ali preklicati naročilo po potrditvi nakupa, nas mora o tem še pred odpremo obvestiti po elektronski pošti ali telefonu.

Postopek naročanja blaga

  • Kupec po pregledu ponudbe izbere želeni artikel tako, da nanj klikne, na podlagi česar je preusmerjen na produktno stran artikla z opisom. Nato izbere želeno količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »V košarico«. Kupec lahko v košarico doda še druge artikle, pri čemer se ponovi prej opisani postopek, ali nadaljuje pot na oddelek spletne strani »Pregled košarice«, kjer lahko odstrani izdelke ali spremeni količino. S klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno« kupec preide na zaključno stran nakupa, kjer vpiše in označi vse potrebne podatke. Kupec lahko na zaključni strani še enkrat pregleda izbrane artikle, količino in končno maloprodajno ceno. Nakup potrdi s klikom na gumb »Zaključi nakup«.
  • Ko kupec zaključi naročilo, po elektronski pošti prejme potrdilo o oddanem naročilu, ki vsebuje vse pomembne podatke o nakupu (artikli, količina, cena) in dostavi. Kupci morajo na tej točki še enkrat temeljito pregledati naročilo in morebitne napake ali želene spremembe naročila javiti čim prej, najpozneje pa v eni (1) uri od potrditve naročila. Kupec lahko namreč naročilo prekliče le do trenutka odpreme pošiljke. Sporočilo o preklicu lahko kupec pošlje prek katerega koli komunikacijskega kanala, pri čemer mora navesti, da gre za preklic naročila, zraven pa pripisati ime, priimek in naslov kupca ter naročeni artikel in številko naročila.
  • Če ni nikakršnih omejitev in kupec ne prekliče naročila, ponudnik nadaljuje obdelavo oddanega naročila. Najprej ponudnik preveri zalogo in izračuna predvideni rok dostave za določeni artikel ali več artiklov. Nato po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca o potrjenem naročilu in navede predvideni rok dostave. Če je artikel ali več artiklov na zalogi, ponudnik kupcu prek dostavne službe pošiljko dobavi v roku od 1 do 3 dni, v nasprotnem primeru pa ga po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti o točnem roku dobave. Ob prejeti pošiljki kupec prejme tudi morebitna navodila in račun.

Kupoprodajna pogodba

V trenutku, ko kupec s klikom na gumb »Zaključi nakup« potrdi naročilo, je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem nepreklicno sklenjena. S tem kupec potrjuje in sprejema vse pogoje kupoprodajne pogodbe, izbrano količino in artikle in maloprodajno ceno ter v celoti sprejema Splošne pogoje. Vsi pogoji nakupa so od tega trenutka trdno določeni in veljajo za obe strani, kupca in ponudnika. Kupoprodajna pogodba se v elektronski obliki hrani v evidenci podjetja na strežniku. Kupec po elektronski pošti prejme sporočilo, da je naročilo potrjeno.

UPORABA IZDELKOV IN VARNOSTNO OPOZORILO

Prizadevamo si, da v ponudbo uvrstimo le izdelke z visokimi varnostnimi standardi kvalitete. Kljub temu ne moremo popolnoma izključiti možnosti, da so nekateri izdelki proizvedeni z okvaro ali drugo pomanjkljivostjo. Trudimo se, da s podrobnimi opisi, slikami in video vsebinami čim podrobneje in pravilneje predstavimo izdelke, a ne moremo z gotovostjo trditi, da so vsi podatki v spletni trgovini popolnoma točni. V določenih primerih lahko pride do razhajanj med predstavitvenimi informacijami o izdelku in dejanskim stanjem.

Ko prejmete pošiljko, je treba za vsak posamezen artikel skrbno prebrati priložena navodila in na njihovi podlagi samostojno in varno preizkusiti delovanje in funkcije izdelka. Kupec mora po lastni presoji oceniti, ali lahko izdelek naredi premoženjsko škodo, škodo zdravju ali kakršno koli drugo škodo. Kupec vsak kupljen izdelek ali izdelke ponudnika uporablja na lastno odgovornost. V primeru, da ocenite, da bi bil izdelek lahko škodljiv zdravju ali bi lahko povzročil kakršno koli drugo škodo, izdelka ne uporabljajte, ampak se nemudoma obrnite na ponudnika. S ponudnikom se dogovorite za vrnitev izdelka, ponudnik pa bo poskrbel za varnostni pregled izdelka in vas o izsledkih obvestil po telefonu.

ODSTOP OD POGODBE

V skladu s trenutnimi določili 43.a, 43.b, 43.c, 43.č, 43.d, 43.e, 43.f in 43.g člena veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04, 114/06, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 in 31/18; v nadaljevanju: ZVPot-UPB2) ima kupec pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v štirinajstih (14) dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec ima pravico, da pred oddajo vloge za odstop od pogodbe opravi ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno, da ugotovi, kakšno je dejansko stanje izdelka. Kupec mora sporočiti vse potrebne podatke (ime, priimek, št. naročila, datum računa itd.), saj bo njegovo zahtevo le tako mogoče nemoteno obravnavati. V skladu s sedmim odstavkom 43.d člena ZVPot-UPB2 kupec ob vračilu izdelkov ne krije nobenih stroškov, razen stroškov neposrednega vračila blaga. Kupec mora izdelek oziroma izdelke vrniti v roku tridesetih (30) dni od vložene vloge za odstop od pogodbe (nakupa). Dokler ponudnik ne prejme vrnjenega blaga ali mu kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, kupcu ne vrne kupnine. Do odstopa od pogodbe so upravičene le fizične osebe, za pravne osebe možnost odstopa od pogodbe ne velja.

Kupec, ki odstopi od pogodbe, mora vrniti nepoškodovan izdelek v isti embalaži in količini kot ob naročilu v spletni trgovini. Od trenutka, ko odstopi od pogodbe, izdelka ne sme več uporabljati. V primeru, da pride do poškodbe izdelka oziroma embalaže, se namreč vrednost blaga zniža (peti odstavek 43.č člena ZVPot-UPB2). Če ponudnik ugotovi, da je bila vrednost blaga zmanjšanja zaradi ravnanja, ki ni bilo nujno za določanje lastnosti, delovanja in narave blaga, lahko kupec odgovarja za zmanjšano vrednost blaga. Če je izdelek poškodovan ali če kupec ne vrne identične količine izdelkov, lahko ponudnik zavrne poziv kupca za odstop od pogodbe ali je kupec dolžan poravnati škodo. Ponudnik bo kot dokazno gradivo fotografiral vsak vrnjen izdelek, embalažo in pošiljko, slike pa bodo shranjene na strežniku ponudnika.

V skladu z drugim odstavkom 43.č člena ZVPot-UPB2 mora kupec vlogo za odstop od pogodbe oddati v roku štirinajstih (14) dni od trenutka, ko pridobi dejansko posest nad blagom. Ponudnika lahko o odstopu od pogodbe obvesti prek elektronske pošte na naslov [email protected] ali prek navadne pošte na naslov NextLevel, d.o.o., Ponoviška cesta 11D, 1270 Litija. Šteje se, da sta poziv za odstop od pogodbe in pošiljka z izdelkom poslana pravočasno, če kupec pošiljko odda v predpisanem roku. Dokazno breme za uveljavljanje pravice do pravočasne oddaje odstopa od pogodbe iz navedenega člena nosi kupec.

Obrazec za odstop od pogodbe (nakupa) najdete tukaj. Izpolnjeni obrazec bo celotni postopek močno olajšal tako ponudniku kot tudi kupcu, zato vas prosimo, da nam vlogo za odstop od pogodbe podate v obliki obrazca po navadni ali elektronski pošti.

Ko kupec poda zahtevo za odstop od pogodbe, mu ponudnik najpozneje v roku štirinajstih (14) dni od prejema vloge za odstop ali poslane pošiljke z vrnjenim izdelkom povrne kupnino (drugi odstavek 43.d člena ZVPot-UPB2). Celotna kupnina bo kupcu povrnjena z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil ob nakupu, razen v primerih, ko kupec brezpogojno zahteva vračilo kupnine prek drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega kupec ne nosi nikakršnih stroškov. Kupec ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki nastanejo kot posledica kupčeve odločitve za drugo vrsto dostave, ki cenovno ni najugodnejša, tj. standardna vrsta dostave s strani podjetja.

V primeru odstopa od pogodbe, kadar je potrošnik kot način plačila izbral plačilo po povzetju z gotovino ali kreditno ali plačilno kartico, bo vračilo plačila izvedeno prek bančnega nakazila. Za to potrebuje podjetje NextLevel, d.o.o. podatke o potrošnikovem bančnem računu, ki jih lahko potrošnik pošlje prek navadne pošte ali e-pošte. V primeru, da podatki o bančnem računu kljub več opomnikom niso predloženi, si podjetje NextLevel, d.o.o. pridržuje pravico do izdaje bona v vrednosti, ki ustreza vrednosti vrnjenega blaga.

Če ponudnik ob pregledu izdelka ugotovi, da je izdelek poškodovan in ne deluje zaradi neprimerne in nepravilne uporabe, ki ni bila nujna za ugotovitev dejanske narave, delovanja in lastnosti izdelka, reklamacijo zavrne. Za kupca lahko nastanejo tudi dodatni stroški ponovne dostave izdelka, če ga kupec želi znova prevzeti.

V skladu s potrošniško zakonodajo EU si pridržujemo pravico, da zavrnemo vračilo določenega blaga. Med takšno blago na primer spada blago higienske narave, ki se prodaja v zapečateni embalaži, če kupec po prejemu takšno embalažo odpečati. V skladu z določili omenjene zakonodaje mora kupec takšno blago vrniti v originalni, neodpečateni embalaži, da ga pregledamo. Po prejemu in pregledu takšnega blaga kupčev zahtevek obravnavamo v skladu z veljavnimi predpisi s tega področja.

Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznosti iz 43.c člena ZVPot-UPB2, traja rok za odstop od pogodbe tri (3) mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri upravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da odstopi od pogodbe.

Blago je mogoče vrniti le na daljavo prek dostavne službe, fizična oddaja izdelkov na naslovu ponudnika ni mogoča.

Če kupec odstopi od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najpozneje pa v štirinajstih (14) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (drugi odstavek 43.d člena ZVPot-UPB2). Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek (Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o varstvu potrošnikov; v nadaljevanju: ZVPot-F).

STVARNA NAPAKA IN UVELJAVLJANJE

V skladu s 37. členom ZVPot-UPB2 mora ponudnik kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnih koli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ZVPot-UPB2 ne določa drugače.

V skladu s 37.a členom ZVPot-UPB2 lahko kupec uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora ponudniku omogočiti, da stvar pregleda, v obvestilu o napaki pa mora kupec napako natančno opisati. Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku preda osebno, pri čemer mu mora ponudnik o tem izdati ustrezno potrdilo, ali ga pošlje na sedež podjetja, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku ponudnika, s katerim je sklenil pogodbo.

V skladu s 37.b členom ZVPot-UPB2 ponudnik ne odgovarja za stvarne napake:

  • na blagu, ki se pokažejo po dveh letih od izročitve stvari;
  • na blagu, ki se pokažejo po enem letu od izročitve stvari, če je predmet pogodbe med ponudnikom in kupcem rabljena stvar.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

V skladu s 37.c členom ZVPot-UPB2 ima kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, od ponudnika pravico zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prvega odstavka 37.c člena ZVPot-UPB2. Pravice kupca ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika.

Obrazec za prijavo stvarne napake dobite tukaj.

GARANCIJA

V skladu z 19. členom ZVPot-UPB2 stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec. V skladu z navedenim členom je bil izdan Pravilnik o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje (Uradni list RS, št. 14/12; v nadaljevanju: Pravilnik o blagu). 1. člen Pravilnika o blagu določa vrste blaga, za katere mora biti izdana garancija za brezhibno delovanje, začetek teka garancijskega roka in najkrajše obdobje garancije. V skladu z 2. členom Pravilnika o blagu se garancija za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega leta izda za proizvode za gospodinjsko in podobno uporabo, proizvode avtomobilske in podobne industrije, stroje in naprave za kmetijstvo in za obdelavo majhnih površin, proizvode informacijske tehnologije, športno opremo in rekvizite, proizvode s področja radijskih komunikacij, avdio- in video-tehnike, elektro-medicinske pripomočke ter naprave za varstvo pred požarom.

Artikli, ki imajo garancijo, imajo priložen garancijski list ali pa je garancija navedena na računu. V primeru, da izdelek ne deluje oziroma preneha delovati v garancijskem roku, lahko kupec uveljavlja garancijo. Kupec lahko uveljavlja garancijo ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Skladno z določbami Pravilnika o blagu kupec ob nakupu določenih izdelkih (električne naprave) prejme enoletno garancijo, pri čemer lahko to garancijo pri nekaterih izdelkih ob doplačilu tudi podaljša na obdobje dveh let. Če garancija ni priložena oziroma na računu ni nobenih informacij o garanciji, izdelek nima garancije ali pa v tem trenutku ni podatkov o garanciji.

Izpolnitev določb garancijskih pogojev je obveznost ponudnika. Tudi če garancijski list ni priložen ali ne vsebuje vseh podatkov ali pogojev garancije, to ne vpliva na kupčeve pravice do uveljavljanja garancije. Uveljavljanje garancije je možno le za »skrite napake«, ki niso nastale zaradi vpliva kupca. Garancije ni mogoče uveljaviti v primeru:

  • mehanskih poškodb;
  • obrabe, ki je posledica uporabe;
  • poškodb in napak na artiklu, ki so nastale zaradi nepravilne, malomarne in neustrezne uporabe.

V skladu s 4. členom Pravilnika o blagu začne garancijski rok teči z dnem izročitve blaga kupcu. Če ponudnik ne odpravi napak na artiklu v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je prejel zahtevo za odpravo napak, kupcu brezplačno zamenja artikel z enakim, novim in brezhibnim artiklom.

ELEKTRIČNA IN ELEKTRONSKA OPREMA

Ob nakupu električne in elektronske opreme (EEO) lahko odpadno električno in elektronsko opremo (OEEO) prepustite nam (Uredba o električni in elektronski opremi, Uradni list RS, št. 72/2018 z dne 16. 11. 2018).

Iz gospodinjstev lahko prevzamemo odpadno električno in elektronsko opremo (OEEO) od končnega uporabnika, pri čemer mora biti takšna odpadna električna in elektronska oprema po namenu uporabe in razvrstitvi razreda električne in elektronske opreme enaka dobavljenemu razredu EEO, prav tako pa mora biti število kosov OEEO enako številu kosov dobavljene EEO.

KOMENTARJI, POHVALE, KRITIKE

Na določenih podstraneh na spletnem mestu www.lineoshop.si je uporabnikom omogočeno podajanje komentarjev v zvezi z izdelki in storitvami. Ta funkcija na spletni strani omogoča boljši pregled nad dejanskimi izkušnjami in pripomore k ustvarjanju povezane skupnosti uporabnikov. Vsak podan komentar pred dokončno objavo pregleda upravljalec spletnega mesta, da se zagotovi, da komentarji nikakor niso žaljivi, ne vsebujejo kletvic, ne vsebujejo zavajajočih in neresničnih navedb. Upravljalec se lahko odloči, da ne objavi tistih komentarjev, ki po njegovem mnenju ne koristijo ustvarjanju boljše skupnosti uporabnikov. Ko uporabnik na spletnem mestu odda komentar, v celoti sprejema Splošne pogoje in ponudniku daje dovoljenje za objavo komentarja na spletnem mestu in vseh drugih komunikacijskih oziroma trženjskih kanalih, ne glede na ponudnikov namen uporabe takšnih kanalov (elektronska pošta, SMS, oglasi na Facebooku, oglasi na Googlu itd.). Avtor z oddajo komentarja potrjuje resničnost in verodostojnost navedb in zagotavlja, da je lastnik materialnih in avtorskih pravic za napisane komentarje.

VAROVANJE VAŠIH OSEBNIH PODATKOV

Vaše osebne podatke bo ponudnik zaščitil z najvišjimi varnostnimi standardi in v skladu z vsemi trenutno veljavnimi predpisi (ZVOP-1, ZEKOM-1, GDPR). Ponudnik bo osebne podatke kupca uporabil za seznanitev kupca s ponudbo, izpolnitev naročila, pošiljanje računov, pošiljanje informativnega gradiva in ostalo potrebno poslovno komunikacijo s kupcem (npr. e-novice). Osebni podatki nikakor ne bodo poslani nepooblaščenim in tretjim osebam, razen zaupanja vrednim poslovnim partnerjem, s katerimi ima ponudnik predhodno sklenjeno pisno pogodbo o obdelavi in varovanju osebnih podatkov. Osebne podatke lahko ponudnik recimo pošlje v primeru, da bo to potrebno za vaš največji interes, na primer ob urejanju reklamacijskih zadev ali v zvezi z dostavo. Za varovanje osebnih podatkov je kupec odgovoren tudi sam, in sicer tako, da skrbno izbere uporabniško ime in geslo in ustrezno zaščiti svoj računalnik z ustrezno programsko (protivirusno) opremo.

Osebni podatki se obdelujejo skladno s Politiko zasebnosti, ki jo najdete tukaj.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije (povzetek zakonodaje):

  • identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ;
  • končna maloprodajna cena, z vključenim davkom, ali način izračuna cen, če zaradi narave izdelka ali storitev obstajajo nejasnosti glede izračuna;
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku);
  • pogoji dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave) ;
  • plačilni pogoji;
  • vse cene morajo biti nedvoumno določene, pri čemer mora biti nazorno prikazano, ali cena že vsebuje stroške dostave in DDV;
  • obvestila o kakršnih koli dodatnih stroških, ki lahko nastanejo zaradi dostave ali drugih postopkov;
  • način plačila in dostave;
  • časovna veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in vsi pogoji za odstop od pogodbe (v 43.č členu ZVPot-F je opisano, kdaj je kupec opravičen do odstopa in kako poteka postopek odstopa);
  • jasno opisana možnost odstopa od pogodbe z vsemi potrebnimi kontakti, ki omogočajo, da se sproži in uredi postopek pritožbe;
  • jasno opisana možnost uveljavljanja stvarne napake;
  • pogoji uveljavljanja garancije (vrsta izdelkov, postopek).

Ponudnik se trudi, da na spletnem mestu zagotavlja vse pomembne informacije za kupca. Kljub temu se lahko zgodi, da pride do tehnične napake ali napake, ki je posledica človeškega dejavnika, za kar ponudnik ne prevzema odgovornosti.

PRITOŽBE IN SPORI

S kvalitetno storitvijo in upoštevanjem poštenih poslovnih praks, ki so v skladu s slovensko zakonodajo, si prizadevamo izogniti pritožbam in sporom oziroma čim bolj omejiti njihovo število. Celotno poslovanje ponudnika in delovanje spletne trgovine temeljita na veljavni zakonodaji o varstvu potrošnikov. Predpisi Republike Slovenije urejajo pravna razmerja med uporabniki spletne trgovine (kupci) in ponudnikom (upravljalec spletne strani). Če pride do sporov, si želimo, da se rešujejo po mirni poti, če pa to ni mogoče, je za reševanje sporov med kupcem in ponudnikom pristojno sodišče v Ljubljani.

Ponudnik v skladu z zakonskimi normativi nobenega organa, ki bi izvajal izvensodno reševanje sporov med kupcem in ponudnikom, ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi jih potrošniki lahko sprožili v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Evropska Komisija je 15. februarja 2016 predstavila novo platformo, ki potrošnikom in trgovcem pomaga pri izvensodnem spletnem reševanju sporov v zvezi z nakupi na spletu. Platforma za spletno reševanje sporov je enotna vstopna točka, ki potrošnikom in trgovcem v EU omogoča reševanje sporov tako z domačimi kot tudi čezmejnimi spletnimi nakupi. Prek nje se spori predložijo pristojnim nacionalnim organom za alternativno reševanje sporov, ki so povezani s platformo in so jih države članice izbrale v skladu z merili kakovosti ter jih priglasile Komisiji. Pravna podlaga za vzpostavitev platforme za spletno reševanje sporov je Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov (Uredba (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta), v kateri so opisane glavne funkcije platforme in potek obravnave spora, predloženega prek platforme.

Platformo za izvensodno spletno reševanje najdete na spletni strani https://ec.europa.eu/consumers/odr/main.

Več informacij o platformi za izvensodno spletno reševanje sporov najdete na spletni strani https://europa.eu/rapid/press-release_IP-16-297_sl.htm

PODATKI O PODJETJU (REGISTER IN ŠTEVILKA VPISA)

NextLevel, spletna prodaja, d.o.o.

Ponoviška cesta 11D

1270 Litija

Matična številka: 8476845000

Davčna številka: SI 24280151

Davčni zavezanec: Da

Vpis v register: 24. 7. 2019

Klasifikacija (SKD): G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

 

KOMUNIKACIJA S KUPCI

 

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik prek komunikacijskih sredstev na daljavo samo v primeru, da kupec temu izrecno ne nasprotuje in ne zahteva prekinitve. Vsa elektronska sporočila (SMS, e-pošta itd.) bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna, pri čemer bo pošiljatelj jasno razviden. Vsa promocijska sporočila, akcije, popusti in marketinške vsebine bodo jasno poudarjeni kot takšne. Uporabnik ima pravico, da se kadar koli odjavi od prejemanja oglasnih sporočil, ponudnik pa mu mora jasno predstaviti način odjave. Kupčevo zahtevo po odjavi bo ponudnik kot upravljalec osebnih podatkov izrecno spoštoval in uredil odjavo od prejemanja oglasnih sporočil.

Več informacij o upravljanju in izbrisu osebnih podatkov lahko najdete v sprejeti Politiki zasebnosti.

ZAŠČITA AVTORSKIH PRAVIC

Podjetje NextLevel, d.o.o. upravlja s spletno trgovino LineoShop in je tako lastnik vseh vsebin (besedila, opisi, slike, videi, struktura spletne strani idr.) na spletnem mestu www.lineoshop.si. Ponudnik v skladu z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah (ZASP), Zakonom o kolektivnem upravljanju avtorske in sorodnih pravic (ZKUASP) in na podlagi drugih direktiv ter pravilnikov o avtorskih pravicah izrecno prepoveduje uporabo, kopiranje in reproduciranje vseh vsebin, objavljenih na spletni strani. Vse duplicirane slike, besedila, videe, logotipe in druge duplicirane vsebine bo podjetje NextLevel, d.o.o. ustrezno sodno preganjalo.

Telefonsko naročilo

041 40 30 20